Acest website foloseşte cookies. Prin continuarea navigării îţi exprimi acordul pentru folosirea acestora.

Hello! We are sorry, but this article is not available in english.

You can read other articles which are available in the language that you have selected.

READ OTHER STORIES

Rezultate excelente pentru primul call center medical de sfaturi pediatrice

 

Fundația Vodafone România a finanțat anul acesta primul call center din țară pentru urgențe și sfaturi medicale pediatrice, un proiect implementat de către Fundația Părinți din România, Părinți Clujeni pentru Spitalul de Urgență pentru Copii Cluj Napoca și părinții din județul Cluj.

De multe ori  părinții se panichează la cel mai mic semn de răceală al bebeluşului, iar scopul principal al  acestui  proiect a fost și continuă să fie scăderea numărului de părinți care accesează serviciul de  primiri urgențe pediatrie fără să  aibă neapărat o urgență medicală. Datorită proiectului PEDITEL, părinţii sunt  scutiți de vizite inutile la unitatea de  primiri urgențe și, în același timp, sunt informați despre cum trebuie să abordeze diverse probleme ce țin de sănătatea copilului,  la  orice oră din zi și din noapte.  La începutul lunii iulie, existau un număr de 31 de medici care efectuau ture și gărzi pentru serviciul PEDITEL

Rezultate preliminare

Colegii noștri de la  Fundația Părinți din România,  Părinți  Clujeni ne-au furnizat primele statistici preliminare pentru serviciul PEDITEL 1791, dar și primele informații în ceea ce privește gradul de satisfacție în rândul părinților care au sunat la acest serviciu.

În perioada ianuarie-iunie 2014 au  fost rezolvate 2757 de cazuri pediatrice, iar 65% dintre solicitări s-au soluționat prin recomandări telefonice fără a  mai fi necesară prezentarea la medic a părinților împreună cu cei mici.


În ceea ce privește evaluarea nivelului de satisfacție al părinților, peste 97% dintre aceștia  s-au declarat foarte mulțumiți față de modul  în care le-a  fost rezolvată problema. Evaluarea  a fost făcută pe  un eșantion format din 306  părinți,  adică  12% din total.

PEDITEL a  funcționat din  plin, iar garanție stă  și faptul că la  serviciul de ambulanță s-a înregistrat o scădere cu 14,5% a apelurilor pentru pacienții cu vârsta între 0 și 18 ani, comparativ cu perioada similară din 2012 și 2013.

Fundația Vodafone România a finanțat acest proiect prin intermediul programului de finanțări Mobile For Good,cel mai amplu program dinRomânia care foloseşte tehnologia mobilă pentru a îmbunătăţi viaţa persoanelor aflate în dificultate.

 

COMENTARII

Acest articol nu are comentarii.

Lasa un comentariu

POSTEAZĂ

Comentariul tau asteapta aprobarea moderatorului.

DOMENII DE IMPLICARE

PROGRAME STRATEGICE

CAUTĂ POVEȘTI